Wysyłka

 

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Potwierdzenie zamówienia i wysyłki wysyłane jest poprzez wiadomość e-mail, po pomyślnym złożeniu zamówienia i zaakceptowaniu warunków. Wiadomość zawiera numer zamówienia, wybraną metodę wysyłki oraz wszystkie dodatkowe informacje podane podczas składania zamówienia. 

Przetworzenie i wysłanie zamówienia trwa 1 dzień roboczy, jednak w szczególnych przypadkach może potrwać do 7 dni roboczych (ograniczona dostępność lub zamówienie hurtowe). Po przygotowaniu zamówienia do wysyłki Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki wraz z kodem śledzenia przesyłki.

Dlaczego my?

Metody i czas dostawy

Dostarczamy towar na terenie całej Polski. Realizacja zamówienia trwa do 24h, z zastrzeżeniem sytuacji wyjątkowych, w których czas ten ulega przedłużeniu do 7 dni roboczych. Czas dostawy towaru do Klienta nie przekracza 14 dni roboczych od momentu wysłania zamówienia z naszego magazynu.

  • Kurier DPD
  • Kurier InPost
  • Poczta Polska
  • Paczkomaty InPost
  • DPD za pobraniem
  • InPost za pobraniem
  • Odbiór osobisty – Na życzenie Klienta, po wcześniejszym umówieniu, możliwy jest odbiór osobisty w placówce naszej firmy.

Metody dostawy

Odstąpienie od umowy (zwrot)

Klient, może zwrócić towar w terminie 14 dni. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (dotyczy Konsumenta) W tej sprawie prosimy o kontakt e-mail: [email protected]

 

Reklamacje

Reklamację należy kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej do Biura Obsługi Klienta. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (nazwę), adres do korespondencji oraz określić przedmiot reklamacji.

Sprzedawca w terminie 14 dni od chwili otrzymania reklamacji ustosunkuje się do jej treści.

 

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszych zasad wysyłki i zwrotów, prosimy o kontakt pod adresem: [email protected]